واحد مقاومت دبیرستان علوم معارف صدرا

بسیج دانش آموزی استهبان

من ... در راهپیمایی 22 بهمن شرکت می کنم چون...

جمعه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۲، ۰۳:۵۰ ب.ظ

من محمد علی شیبانی فرمانده سپاه استهبان در راهپیمایی 22 بهمن شرکت می کنم و می گویم مرگ بر آمریکا چون:

آمریکا چون خوی استکبار دارد و دشمن اصلی ما به حساب می آید و شعار همیشگی ما باید زنده بماند نه سازش نه تسلیم نبرد با امریکا پیروزی از آن حق هست .

 

من محمد جعفر دوستدار رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس در راهپیمایی 22 بهمن شرکت می کنم و می گو یم مرگ بر آمریکا  چون :

مر گ بر آمریکا ترجمه فارسی و  بروز شعار هیهات منا الذله حضرت سیدالشهدا است و اگر کسی نگویید در همیت و غیرت و بصیرت وهمه چیزش باید شک کرد.


من وحید پروین فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی استهبان  در راهپیمایی 22 بهمن شرکت میکنم و می گویم مرگ بر آمریکا چون :

کشوری که از دیر باز دایه بزرگتری برای جهان دارد  و خصوصا ایران که همچون چوپانی بر رژیم پهلوی سیطره داشته و پس از انقلا ب نیز همین وضعیت را می خواسته ادامه دهد و چون رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (قدس سره ) و هیچ استکباری راه نداد همواره درصدد ضربه زدن به مردم و انقلاب بوده اند و هستند حالا دوستی با چنین کشوری جایز نیست.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۱۸
افسر جنگ نرم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی